קשר בין igg למעבר לשיליה (cmv(
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתחילת ההריון היה לי igg 0.1 igm שלילי במחיצת ההריון - igm חיובי igg - 3.5 במי שפיר יצא שה - cmv עבר לעובר ועשיתי הפלה. רציתי לדעת - האם העובדה שה igg היה 3.5 מעיד על כל שהסיכוי שהוירוס יעבור את השיליה גבוה יותר ממצב שבו ה - igg היה נמוך יותר? בדיעבד, כמובן שכן - שהרי ה - Pcr היה חיובי - אבל האם יש קשר בין igg גבוה לבין חדירה לשיליה? והאם זה גם נותן איזשהי אינדקציה לגבי האם העובר חלה? (ברור שהוא נדבק בוירוס - אבל האם חלה???) תודה
שלום יעל, אין כל קשר (מוכח) בין גובה ה- IgG בדם האם לבין מידת חדירותו דרך השליה לעובר, או לבין עוצמת הפגיעה בעובר. הרבה בריאות אפי