חתך רופא
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רופא בבית חולים עשה לי בדיקת מי שפיר לפני שבוע. ממש שניה לפני הבדיקה - הוא התלונן בפני האחות המלווה שהוא נחתך הרגע באצבע וירד לו דם - ואז הוא עשה לי את הבדיקה. רציתי לדעת, למרות שזה נשמע מטורף - האם יש סיכוי מסוים שאיכשהו הדם שלו הגיע אלי (הפחד שלי כמובן אם הוא חולה חס וחלילה - ומשהו עבר אלי). אולי אני היסטרית - אבל בכל זאת..... תודה
שלום עדי, הסבירות להדבקה שלך בזיהום כלשהו במהלך האירוע אותו תארת היא נמוכה ביותר. הרבה בריאות אפי