מלאריה ו-BILIRUB.TOTAL
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כ-4.5 חודשים חליתי במלריה ולא השלמתי את הטיפול בפרמקווין מאחר והרופאים היו חלוקים בדעתם בנושא זה. מאז רמת הביבלירובין עולה בהדרגה וכיום היא בשיעור 1.6 האם זה מאפיין פוסט מחלת המלריה ? האם יש לעשות משהו בנידון? תודה, ירון
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ירון, לא ברור לי מה היו חילוקי הדעות בעבר (אם היתה לך מלריה מהסוג שלה יש שלב כבדי אז צריך היה לקחת פרימקווין, ואם לא- אז לא). בקשר לשאלתך - אני ממליץ לך לחזור ולהיבדק, ואם מדובר בחזרה של המלריה לקבל טיפול בהתאם. הרבה בריאות אפי