איידס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחצי שנה חום נמוך לאורך תקופה ממושכת כ- 37.6. כיום סובלת מהזעה בלילה. נערכו לפני מספר חודשים, בעקבות החום, בדיקות דם מקיפות לאיתור וירוסים, מחלת הנשיקה וכו'. הבדיקות היו תקינות. האם בבדיקות אלו ניתן לראות משהו לא תקין שעשוי להצביע על הידבקות ב- HIV? ידוע לי שצריך בדיקה ספציפית, אבל אם הכל היה תקין - האם יש סיכוי להידבקות בכל זאת? מה עוד יכול להיות הגורם לסימפטומים?
שלום רנה, יש סיבות אפשריות רבות לחום ממושך ו/או להזעות לילה, חלקן זיהומיות (כגון סיבוכי זיהום ב- HIV או שחפת) וחלקן לא, ואני מציע לך לעבור ברור מסודר למציאת הסיבה שלך בעזרת רופא/ת המשפחה שלך. הרבה בריאות אפי