חיסון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך קיבלתי הערב חיסון בשם פנימוווקס מאחר ואין לי טחול עד היום לא ידעתי שצריך לקבל אותו ואנ יבן 30 ומגיל שנתיים ללא טחול . אני מרגיש מין עייפות קשה כזו למרות שישנתי טוב הלילה וכואב לי נורא היד , האם זה קשור , היד ברור לי אבל העייפות הזו , פתאום נבהלתי שלא יתפתח לי איזה מחלה מהחיסון , זה אפשרי ? תודה לך
שלום אסי, אם העייפות הקיצונית שלך תמשך, אני מציע לך לפנות לבדיקת רופא (אך אני מאמין שתוך יום-יומיים הסימנים הנ"ל יעלמו ושתוכל לחזור לחיים נורמאליים). הרבה בריאות אפי