עדות לנזק הפטוצלולרי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר'. גילו אצלי הפטיטיס C מסוג 3B , אנזימי כבד תקינים, אולטרסאונד דופלר מראה שהטחול מוגדל 14.6 ס"מ, וכל השאר : כבד, לבלב כליות - הכל תקין ובגודל הנורמלי., בבדיקת מיפוי כבד נאמר שהכבד והטחול מוגדלים, ובסיכום נכתב שיש עדות לנזק הפטוצלולרי, כ"כ אני סובל מזה 3 שנים מכאבי פרקים בעיקר נוזלים בברכיים וכאבי כתפיים כולל אפטות בפה, ראומטולוגים אינם יודעים בדיוק לאבחן את נושא הפרקים אך הכיוון האחרון הינו סרונגיטיב-אריטריטיס, כעת מסתמן כיוון - אפשרות לבדיקת הקשר בין הפרקים להפטיטיס ע"י בדיקת קריוגלובולין, כמו כן ANA חיובי, אבקש את חוות דעתך בנושא, ובפרט לתוצאות מיפוי הכבד. בתודה מראש.
שלום נתי, סביר שאמנם יש קשר בין מחלת הכבד (הפטיטיס C) לבין הסימפטומים האחרים שיש לך. בכל מקרה, אני ממליץ לך להתיעץ בנושא עם מומח/ית למחלות כבד. הרבה בריאות אפי