מחלת הנשיקה - חיסונים לקראת נסיעה לחו"ל
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מותר לקבל חיסון נגד צהבת לקראת נסיעה למזרח בעוד אני חולה במחלת הנשיקה - cmv? ובכלל, האם חיסונים אחרים לקראת הנסיעה מותרים?
שלום מנשה, אם יש לך מחלה קלינית (חום, הרגשה כללית רעה, חולשה משמעותית וכד') הייתי ממליץ לך לדחות את קבלת החיסונים (ואולי גם את הנסיעה). אם לעומת זאת המחלה שלך היא "מעבדתית" בלבד (כגון IgM חיובי)- אינני רואה בעיה בקבלת כל החיסונים הדרושים לקראת הנסיעה. הרבה בריאות אפי