חיסון שפעת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר הלפרין שלום וברכה יש לי שלוש שאלות: 1. מדוע לא ממליצים על חיסון שפעת לכל האוכלוסיה, האם יש בחיסון דברים בעיתיים? 2. אם אישתי בהריון האם לא עדיף שאתחסן (אע"פ שאני בן 29) על מנת שלא לחלות ולהדביק אותה? 3. האם לנשים בהריון מומלץ (אפשר) להתחסן נגד שפעת? תודה וכל טוב
שלום רועי, 1. יש המלצות של משרד הבריאות שנוגע לחיסון השנתי נגד שפעת, עליהן תוכל לקרוא באתר http://www.health.gov.il/pages/default.asp?maincat=46&catid=264&pageid=1938. 2. בין הנכללים בהמלצות אלו: נשים בהריון ואנשים בכל גיל הרוצים להקטין את סיכוייהם לחלות בשפעת (כך שאתה ורעייתך יכולים למצוא את עצמכם בקטגוריות אלו). הרבה בריאות אפי