קנדידה גלברטה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' הלפרין, שלום. אני חיילת בת 20, סובלת מקנדידה מסוג גלברטה מזה שנתיים ללא שיפור עם ספורנוקס, טריקן, ג'ינו דקטרין, שטיפות וגינליות עם חומץ תפוחים, אגיסטן ועוד ועוד. התסמינים מציקים ולא נעימים כמו הפרשות ירוקות- צהבהבות בעלות ריח בלתי נעים. הבנתי שזו פטרייה עקשנית וחריפה. בבקשה, אבקש המלצה לטיפול נוסף. אני נואשת. תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גלילית, לפני שמדברים על טיפול נוסף, אני ממליץ לך לעבור ברור י ס ו ד י הן ע"י אורולוג/ית והן ע"י גניקולוג/ית. הרבה בריאות אפי