לא יודעת מה לעשות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשבועיים התחילו לי סחרחורות בצורה מוזרה בראש, ואני לא אחת שסובלת מכאבים בראש. בנוסף התחיל לי יובש בכל הריריות (גם עור הרגליים שלי התחיל להתקלף) , ותחושת צמאון תכופה ביותר (למרות שאני שותה הרבה). היום קמתי בבוקר עם נפיחות ליד האוזן, ועם צינון ובכלל תחושת חולה. אין חום ( 37.3). הלכתי לרופא והוא איבחן שיש לי נפיחות בבלוטת הלימפה שמצביעה על תהליך זיהומי כלשהו. הרופא אמר לי לחכות כשבועיים ואם הבלוטה לא תעבור לחזור אליו. העיניין הוא שאני ממש לא מרגישה טוב ומפחדת לחכות, אני מפחדת במיוחד מהסחרחורות, אם לא היו לי אותן לא הייתי הולכת מלכתחילה לרופא! אני בת 23. מה לעשות??? בתודה מראש, נירית
שלום נירית, אם את עדיין לא חשה בטוב אני ממליץ לך לחזור לבדיקת רופא/ה בהקדם. הרבה בריאות אפי