מחלת הנשיקה - CMV
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מנסה להיכנס להריון בחודשים האחרונים.בשבועיים האחרונים התגלתה אצלי מחלת הנשיקה. מה זה אומר לגבי הריון עתידי.. והאם תהיה תמיד סכנה לעובר..
שלום מיכל, הבה נבחן את העובדות כפי שהן משתקפות במכתבך: 1. את לא בהריון. 2. רוב מקרי מחלת הנשיקה נגרמים ע"י EBV ולא ע"י CMV. ולכן, כרגע אינני רואה סיבה לדאגה. יחד עם זאת, אם אמנם יתברר שמחלת הנשיקה שלך אמנם נגרמה ע"י CMV, אני ממליץ לך לדחות את מועד הכניסה להריון במספר חודשים. הרבה בריאות אפי