נוגדני CMV בהריון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון ראשון שבוע 11. בטרם ההריון ביצעתי בדיקות דם כולל בדיקה לנוגדני CMV ונמצא כי אני לא חולה ורמת הנוגדנים היא 2.7 שזו נחשבת, לדברי הרופא המטפל, לרמה גבוהה. בשבוע תשיעי להריון ביצעתי בדיקת דם נוספת אשר הראתה עלייה ברמת הנוגדנים לערך של 3.8. האם הדבר מעיד כי חליתי ב-CMV והאם קיימת סכנה לעובר. יש לציין כי אני עובדת עם ילדים בטווח גילאים רחב.
שלום סיון, לדעתי אין הבדל משמעותי בין התוצאה 2.7 לבין 3.8 (דהיינו לא בהכרח מעידה "העליה" של 1.1 על תחלואה חדשה בנגיף), אבל שאלה זאת יש להפנות למעבדה שבה בוצעו הבדיקות. הרבה בריאות אפי