קבאב
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בחודש חמישי להריוני. אכלתי היום קבאב במסעדה ורק לקראת סיום קלטתי שבעצם הבשר בפנים לא ממש מבושל טוב - אלא יש בו קצת אדןם. אין לי נוגדני toxo/ אני אמורה לעשות בדיקה בעוד שבוע: 1) האם עלי לדאוג? 2) האם הבדיקה בעוד שבוע תגלה משהו? תודה
שלום עדן, הבה נקווה שהקבאב לא היה עשוי מבשר חתולים, ושהבדיקות ל'טוקסו' תהיינה שליליות. הרבה בריאות אפי
תודה, אבל קראתי פעם שיש להיזהר מכל בשר (לא רק של חתולים...) שלא מבושל מספיק - זה נכון? בכל מקרה - אני מקווה שיהיה בסדר. תודה