נוזל במפשעה
דיון מתוך פורום רפואת ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום הבחנתי כי בבני בן החודשיים קיימת נפיחות במפשעה בצד ימין מזה מספר ימים וכאשר אני נוגעת זה מרגיש כמו ג'לי. בביקור אצל הרופא ילדים נאמר כי זו לולאת מעי ובלחיצה הרופא שיחרר והנחה אותי לפעול כך גם ולעקוב שלא מתקשה על מנת שלא יהיה בקע. ואני שואלת דבר כזה: האם הגיוני שבכל החלפה שהיא כל 3 שעות אני אלחץ ואשחרר את הנפיחות הנל ? משום שזה חוזר נעלם וחוזר חלילה. האם עלי לבדוק יותר לעומק את הנושא מעבר לרופא הילדים? תודה
שלום, לילד יש בקע מפשעתי. אין כל צורך לשחק עם זה ולהחזיר את זה פנימה. התינוקי זקוק לניתוח לתיקון הבקע. אשמח לעזור לכם או שתגשו לכירורג ילדים בסמוך למקום מגוריכם.
אין דרך אחרת ולא ניתוח?