צמפיקס! להמשיך לתקופה ממושכת

דיון מתוך פורום  הפסקת עישון - איך להפסיק לעשן?

14/03/2012 | 11:34 | מאת: יוכבד

ד"ר מיכאל שלום אני בחיים לא האמנתי שאני אפסיק לעשן ולאחר נטילךת התרופה צמפיקס התחלתי להיגעל באופן תדהמתי מסיגריות וכן ההרגשה שלי משתנה אני מחייכת כיף לי ביום יום יש לי רצון ואני חושבת שגם יותר מיצוי יכולות שהיו טמועות בי שנים ורק עכשיו הן כאילו"נולדות מחדש".. שאלתי היא כזאת, האם אוכל להמשיך עם הצמפיקס לאורך שנים או מהי התקופה המקסימלית לשימוש בתרופה? דבר נוסף הוא- למה רק עכשיו אני חשה בדברים שתמיד ידעתי אך לא מימשתי וכרגע עם התרופה אני מסוגלת? תודה רבה והרבה בריאות יוכבד.

לקריאה נוספת והעמקה

רצפטורי הניקוטין במח בתקופה שלא מעשנים הולכים ונכבים תוך 3 חודשים זו התקופה המינימלית שבה אנו נות נים גם טיפול תרופתי צמפיקס תוכלי לקחת עד חצי שנה יש מחקרים כעת על צמפיק לשנה אבל אין צורך לאורך שנים התרופה עובדת על מנגרנון ההתמכרות לניקוטין במח דרך הקולטן לניקוטין ומשפיעה על הפרשת דופמין שהוא חומר שקשור להנאה עונג שלווה ועוד הרבה דברים ד"ר מיכאל ויינפאס רופא משפחה מומחה החל מה 1.4 מקבל מבוטחי מכבי ברמת גן בביאליק 13 כרופא משפחה יועץ לתזונה , גמילה מעישון, ודיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.o.il

14/03/2012 | 14:26 | מאת: יוכי

מה שאתה אומר זה שאם לא הייתי מעשנת חלק גדול מהמידע שנקלט לי במוח שכעת אני מבינה שאכן קלטתי פירושים ואירועים שונה מהרוב. הניקוטין חסם את זה?או לא הייה דופמין בבקשה אם תוכל לנסות ולעזור לי להשוות בין השניים(זהות ועישון) כל טוב.יוכבד.

מנהל פורום הפסקת עישון - איך להפסיק לעשן?