כלי דם שלא עובר כבר הרבה זמן צריך התייחסות
דיון מתוך פורום גידולי עיניים בניהול עמותת לראות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה בעבר אמרו לי שהכלי דם שיש לי בעין יכול להיות גם גידול בעין אני בינתיים בלי אולטרהסאונד האם עם כזה דבר אפשר לחכות אני מנסה לעשות כמה שיותר מהר תור לרופא עיניים בקופת חולים כדי שיתנו לי מהר אולטרהסאונד אך אם עבר כמה חודשים מה יכול להיות ההשלכה בעין האם אני כבר מרגישה את זה בעצמות: יש לי טשטוש ראיה בעיקר בעין ימין עם פזילה שבגללה לא נמדדו לי פריזמות אשמח למענה תודה רבה