אקנה הורמונלי
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 35 סובלת מאקנה באופן כרוני + נטייה לפיגמנטציה כרגע סובלת מפצעים שגדלים מתחת לעור אדומים וכואבים נטלתי ריאוקטן לפני 8 חודשים למשך חודש אך נאלצתי להפסיק עקב תפקודי כבד לא תקינים האם טיפול פוטודינמי נכון עבורי? לייזר? כיצד ניתן להשיג טיפולים אלו בארץ? ליאת
טיפול פוטודינמי מאד יעיל לאקנה ויכול לעזור גם לאקנה הורמונלי. ההשפעה שלו וניקוי הפצעים ממושך בד'כ, אבל יש לזכור שהשפעתו על העור בלבד ושההורמונים ממשיכים לפעול, ויתכן שאחרי כשנתיים תצטרכי לחזור על הטיפול. אבל זו לא סיבה להמשיך לסבול מפצעים. את מוזמנת לבדיקת התאמה באסף הרופא 08-9779981