פרדינזון
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' אני בן 54 וסובל משבשבת. רופא העור טיפל בי במס' משחות אך ללא הועיל. מאחר לא הועיל במשחות הוא נתן לי טיפול בפרדינזון 20 מ"ג למשך 20 ימים. האם המינון גבוה (יש 1,5,20 מ"ג) . בד"כ אין לי בעיות רפואיות מיוחדות. אגב , לפני שלקחתי את התרופה בבית המרקחת הרופא אמר לי שאין בעיה ותופעות לוואי כל כך והמינון נמוך. אולי טעה ברישום המינון 1 או 5 מ"ג? אודה לתשובתך
אני לא מכירה מחלה כזאת, ופורום זה אינו עוסק בפרדניזון. אתה יכול לשאול את הרופא אם הוא טעה או לא, כי מישהו אחר לא יכול לענות על זה. בנוסף יש באסף-הרופא מרכז תרופות ורעלים והם יענו לך טלפונית לגבי הפרדניזון.