יבלות ויראליות
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ביתי בת 5 הופיעו על ידה מספר יבלות ויראליות אחת מהיבלות גדולה פניתי לרופא עור הוא אמר שהן יעלמו מעצמן לצערי עברו כבר מספר חודשים ואין שום שינוי להיפך פעמיים ביצענו חנקן נוזלי אך ללא תוצאות, הדבר מאוד מציק לילדה, היא מגרדת כל הזמן, וגם מבחינה אסטתית, אשמח לקבל תשובה מה ניתן לעשות בנושא?, כיצד ניתן לטפל בכדי לעזור לילדה? תודה איריס
לקריאה נוספת והעמקה
למרות שהם עוזרים ליבלות וירליות, כי הם כרוכים ברגישות בזמן הטיפול. לרוב יבלות וירליות חולפות בעצמן עד שנתיים. את יכולה לברר בקופת-חולים מי רופא עור שמתמחה במיוחד בילדים, ולפנות לייעוץ נוסף.