שיזוף
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני לא יודע אם זה המקום הנכון לשאול אבל אני אנסה. אני משתזף מהר מאוד בשמש ואחרי כמה שעות בשמש אני נהיה שחום מאוד ואני לא אוהב את זה [למרות שהמון אנשים יושבים שעות בשביל זה] אני ניסיתי כל פעם בשמש להשים קרם הגנה כל מיני סוגים [ספריי ומשחה] וזה נראה כאילו זה לא מונע שיזוף.. יש קרם הגנה חזק שמונע שיזוף? [לפחות שימנע חלק גדול ממנו] שאני שם קרם הגנה כלשהו זה בשביל שהשיזוף לא יהיה מסוכן או שאני ישתזף פחות? ובכללי מה אני יכול לעשות בשביל לא להשתזף או להשתף כמה שפחות? תודה רבה
זה גם מגן על עורך מנזקים וגם מונע שיזוף. בשמש הקרם מתפרק ונוזל וצריך לחדש אותו כל שעתיים. בארצנו מומלץ לצאת מהבית עם קרם הגנה מכסה את כל האזורים החשופים כגון פנים אוזניים, ידיים, אפילו אם רק נוסעים לעבודה.