יבלת ויראלית לנער בן 15
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום רב לך, להני בן ה-15 יש יבלת ויראלית בכף הרגל תקופה מאוד ארוכה (כחצי שנה). רופא עור צרב עם חנקן - אך היבלת עדיין כואבת ומציקה. בנוסף, אינו יכול לנעול נעליים ונאלץ להפסיק את חוג הטניס. ראשית, אני חייבת לשאול האם הוירוס עלול להיות מסוכן חלילה? ושנית, איך הטיפול שלך יכול להתאים? אודה לתשובה, חג שמח, מרב.
לקריאה נוספת והעמקה
תוכלי לקרוא יותר על הטיפול באתר של אסף הרופא- המרפאה הפוטודינמית, והכי מומלץ שתביאי אותו לבדיקה באסף הרופא 08-9779981 ואוכל להסביר לכם יותר פרטים. אין לך מה לפחד לבריאותו, אפשר לחיות עם יבלת וירלית עד 120. אלא שזה מציק, כואב, ומדבק.