גוש במצח
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 38 בריאה בדיקות דם תקינות יש לי גוש כמו שריר נפוח ליד רקה ימין במצח הגוש הזה גדל עם השנים רופא עור אמר שזה שומן לי קצת קשה לקבל את זה כי כשאני פותחת את הפה הגוש נעלם וכשאני לועסת הוא ממש בולט וזז עם הלעיסה האם שומן לא אמור להיות עגול ולהשאר במקום ולא להעלם כשפותחים את הלסת? אני מתחילה לחשוש שזה אולי גידול או משהו אחר זה ניראה לי שריר נפוח של לעיסה או משהו זה לא עגול אלא כמו פס שריר עבה ליד הרקה האם זה יכול עוד לגדול ולגרום לי בעיות בראיה כי זה מתחיל קצת ללחוץ לכיוון הקרקפת הקדמית בהצד? בבקשה הפני אותי לאיזה מומחה חוץ מרופא עור עליי להתייעץ איתו לעומק? תודה מלי