בעייה בטבור
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ניגשתי לרופא במרפאה לגבי פצע בטבור כשתברר מאוחר יותר כמוגלה...לאחר נטילת אנטיביוטיקה המצב השתפר אך לא נעלם.קיבלתי הפנייה לאולטרהסאונד ושם הובחן לי שיש לי בעיה בצינורית של הטבור בעובי של 0.5 ס"מ ועליי לעבור ניתוח להסרת הטבור. ברצוני לדעת האם ניתוח זו הדרך היחידה בכדי לטפל בבעיה..והאם ניתן לנתח בלי הוצאת הטבור...וגם אם חייבים להוציא את הטבור האם קיימות דרכים בטיפולים קוסמטיים ליצור בקע שיראה כמו הטבור?
ולכן לא בתחום העיסוק של פורום זה. מומלץ להתיעץ עם עוד רופאים כירורגים אם קימות שיטות נוספות.