צלוליטיס?
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לרופא. אמש היתי בטר"ם בגלל כאב ברגל שהתבטא בנפיחות קלה ואודם.בטר"ם נתנו לי איבופן לאחר שהצילום יצא תקין.הבוקר התעוררתי עם חום גבוהה וצמרמורות. הלכתי לרופא בקופ"ח והתברר שיש לי זיהום ברגל צלוליטיס(שושנה?). האם בטרם היו צריכים לתת לי מלכתכילה אנטיביוטיקה?האם זו רשלנות רפואית? תודה רבה על תשובתך אלמוג
אני נוטלת צפורל 3 פעמים ביום 500 מ"ג.האם ממליצים גם להרים את הרגל? וכמה זמן עד שזה אמור לעבור?עם הזמן אני שמה לב שהאזור לא חם ולא אדום אבל הכאב יותר חזק.מה זה אומר?תודה רבה על תשובתך