אקנה שלא עוזבת
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 36 וסובלת מאקנה עוד מגיל ההתבגרות. ניסיתי קורס ברואקוטן וזה עזר ל-5 שנים בלבד, אך גם גרם לי לטחורים קשים. ניסיתי קורס שני אך זה לא עזר ושוב גרם לי הפעם לפיסורה :( מה עוד עליי לנסות? האם ברמת הטיפול הפוטודינמי פותר את הבעיה לתמיד או לפחות לתקופת מה? תודה
יעיל ומומלץ. יכול לעזור לתקופות ארוכות או לשנים רבות והתגובה היא אישית. לאשה מבוגרת שעדיין סובלת מאקנה יש כנראה נטיה מאד חזקה לאקנה, ואולי אחרי שנתיים למשל, תצטרכי טיפול נוסף, אבל זו לא סיבה לא לטפל ולהמשיך לסבול מאקנה. הטיפול הפוטודינמי הוא בטיחותי ומקומי בעור בלבד, ולא יפריע לך במערכת העיכול (כפי שקרה לך עם רואקוטן).