יובש וקילוף עור
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי בקצות אצבעות היד סוג של יובש שמלווה בהתפשטות על אצבעות נוספות, כאבים במגע ולעיתים נראה כאילו יש "התפוצצות" של העור. הכאבים הולכים ובאים אבל יש התפשטות של הנגע הזה לשאר אצבעות היד (התחלתי עם אצבע אחת וכיום יש שלוש אצבעות נגועות). היובש נמצא רק בחלק העליון של האצבע כשזה לא כואב אז כמעט ואין לי תחושה באותם קצות אצבעות. ביקרתי אצל רופא עור שאמר לי שזה יכול להיות דלקת שתעבור ויכול להיות פסוריאזיס. בינתיים גם בגלל ההתפשטות וגם בגלל הכאבים מאוד מטריד אותי שזה לא מטופל. האם יש לך המלצה לגבי מה זה יכול להיות? שיטת טיפול? מומחה כלשהו? אשמח מאוד לקבל מענה כלשהו שכן אני די סובלת תודה
היי אם זה פסוריאזיס אז מומלץ לך להכנס לאתר מחלות עור אלטרנטיבי תכנסי שם לפרק הטיפול " פסורליט כאן WWW.RAMIMOR.CO.IL או בקישור הישיר כאן - תעשי העתק ולאחר מכן הדבק או כאמור בקישור למעלה . http://www.ramimor.co.il/category.asp?catcode=115
כל המידע באתר העור האלטרנטיבי וכדאי לך לשמור במועדפים. האתר WWW.RAMIMOR.CO.IL
ותוכלי לבקש מאותו רופא או רופא עור אחר משחות שיקלו עלייך. יש גם אפשרות שאת רגישה לחומר ממגע, כגון סבון כלים, קרם ידיים, צמחים שבהם מטפלת ועוד. תוכלי לפנות לבירור במרפאת עור שמתמקדת בנושא זה, כגון בת'ש או מרכז רפואי אחר.