יבלות עור
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבתי בת ה-4 יצאו יבלות עור והן לאחרונה התרבו , הייתי אצל רופא עור והוא המליץ לי על תוסף מזון שנקרא :LAURICIDIN אין אפשרות לרכוש אותו בארץ אלא להזמינו דרך האינטרנט מחו"ל . מישהו שמע על תוסף זה ? האם זה הטיפול היחיד שיש ? (ניסיתי עם חנקן- וזה ממש לא עזר וחוץ מזה יש מקומות שאני לא יכולה למרוח לה את החנקן. אני ממש חסרת אונים ורוצה לעזור לילדתי ...אשמח לקבל תגובות בהקדם
לא מכירה את התוסף וצר לי. אפשרויות הטיפול בילדים מוגבלות כי יש טיפולים מכאיבים. תבררי אצל רופא עור האם טיפול במשחת אלדרה יכול להתאים לה.
הי שיר, גם לבתי יש יבלות (בת 5) וגם לי המליץ הרופא על Lauricidin. האם השתמשת בתרופה? אני מאוד אודה לך אם תעני לי- 050-6436387 תודה רבה דגנית