פיגמנטציה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הייתי אצל רופאת עור והיא נתנה לי מרשם ללוקסיד והידרוקינון (כתם יחסית קטן מעל השפה). הלוקסיד גרם לי לאדמומיות קשה כמעט כוייה. כעת החלטתי (על דעת עצמי) להשתמש רק בהידרוקינון- שגם גורם לי לאדמומית וקצת צורב. האם זו החלטה נכונה להפסיק את הלוקסיד? האם השימוש בהידרוקינון בלבד יעיל? והאם אני צריכה ללכת לאותה רופאה שוב כדי שתראה את האדמומית או שזה לא סיבה להפסקת הטיפול? כרגע הכתם נראה הרבה יותר גרוע ממה שהיה. יכול להיות שזה יותר פוגע מאשר עוזר? מאוד מלחיץ אותי שתשאר לי צלקת בגלל התגובה של העור. בנוסף - עלי להשתמש בקרם הגנה כשאני יוצאת מהבית, אך הבעיה היא שהקרם שורף באותו מקום (אולי בגלל הבושם שיש בקרם). מה עלי לעשות? האם כובע רחב שוליים יספיק? תודה רבה :)