פסוריאסיס
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שרייבר בוקר טוב: אני עם פסוריאסיס מאז 1984, מילחמת שלום הגליל. השתמשתי עם הרבה מישחות, הוצאתי הרבה כספים,אני פעמים בשנה בים המלח. ההיתי נגוע בכל הגוף, כיום. נותר לי באזור המרפקים בילבד, בידים,וברגלים. שאלתי אליך: 1. למה נותר לי במרפקים ולא נעלם ביחד אם השאר? ו2. האם יש מישחה ש יכול לעלים את אשר במרפקים? אני משתמש זה מס שנים בחומר נוזלי שומני שמכיל ברכיבים מים המלח ושמו ניקרא=PSORIASIS =וזה עוזר לי,מונע גירוד,ומונע קליפות. לאחרונה הומלץ לי על= פסורליט=.הודה לך מאוד תגובתך, משה.
תמיד יש מקומות יותר עקשניים מהאחרים, זה טוב שמרבית המקומות הבריאו. את תכישר הפסורליט אני לא מכירה.