שפתיים יבשות
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור ! השפתיים שלי תמיד יבשות, בין אם זה בקיץ חורף וכו' אני תמיד מלקק אותן מפני שהן יבשות. גם מבחינה אסטטית זה הזיק לי כי הן כבר נהיו עבות ולא מתוחמות כפי שהיו לפני הבעיה הנ"ל במידה משמעותית. הלכתי למס' רופאי עור, אחד לקח דגימה למעבדה ולא מצא משהו מיוחד, והחליט לתת לי מינון גבוה של ויטמין A למשך תקופה אך ללא הועיל. ניסיתי תכשירי לחות לשפתיים מכל הסוגים ניראה לי.. ככה זה כבר כמה שנים טובות. אשמח לשמוע מה דעתך בעניין, בתודה מראש, אור.
נשמע שעשו לך בירור וטיפול רציני. צר לי אבל אין לי פיתרון. אולי אם תראה את זה לעוד רופאים יהיה למישהו רעיון.