ספוריאזיס סבוריאה בפנים
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מנסיוני האישי, ממליץ בכל לבי על שימוש במשחת סבון טבעי לחלוטין, העשוי מגרגרי חרצן הזית. התחלתי להשתמש בסבון זה, סה"כ אחת ליום, ובתוך יומיים נעלמו האדום והיובש מפני. כמו-כן מעור הקרקפת, וגם מהמרפקים, בהם העור היה יבש וסדוק. הפסקתי להשתמש לחלוטין במשחות וקרמים רפואיים, תרופות ואמצעים שונים. הפנים והמרפקים חלקים ונקיים לגמרי. זהו מוצר טבעי לחלוטין, המורכב מגלעיני הזית, שמן זית וכו. עלות הסבון - 69 ש"ח + 15 ש"ח דמי משלוח, כלומר: 84 ש"ח לאריזה אחת השוקלת 500 גרם ומספיקה לכ-3 חודשים. אשמח למסור פרטים נוספים במייל: [email protected]
סליחה. לא התכוונתי. רציתי לעזור לאנשים. אני פשוט ניסיתי זאת על עצמי, במקרה, בעקבות ביקור במקום, ומאז מבחינתי זאת הפכה עבורי "תרופת פלא". איך לדעתך אני יכול להפיץ זאת בין אנשים/רופאים? מה דעתך לנסות להמליץ זאת לחולייך?