אדמומיות באזור המיפשעה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר סמדר שרייבר שלום רב, אני בן 30 עוסק בספורט בתקופה האחרונה שמתי לב שאחרי משחק טניס, נוצרת לי אדמומיות באזור המיפשעה,נראה כמו כוויה, לא מגרד לי הצד הימני שלי אדום יותר מאשר הצד השמאלי.(מוזר לי שלא רק בצד של הגומי של התחתון אלא ממש הרבה מעבר ,מעין כתם אדום, זה חולף רק אחרי כמה ימים ,בתנאי שאני ולא מזיעה אני מאוד מזיע מהמשחק מכף רגל ועד ראש אני דואג להתקלח אחרי המשחק,אבל פרק הזמן שעובר עד שמגיע הביתה לעיתים לוקח שעה. משתמש בתחתונים 100 אחוז כותנה, (העלתי אפשרות שאולי אני אלרגי) אשמח לתגובתך מה ניתן לעשות,גם החברה קצת נבהלה מהכתם האדום ושאלה מה זה, זה עלול מעט להביך.
ולכן לא בתחום בו עוסק הפורום. כדאי שתראה את זה לרופא עור, בינתיים תחליף לתחתוני בוקסר בלי גומי כי רוב סיכויים שזה רק שפשוף.