גירודים בבית השחי
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לפני כחודשיים לערך התחילו לי גירודים בבית השחי בדר"כ כשהייתי מזיעה, ניגשתי לרופא עור והוא נתן לי משחה בשם נרידרם,ועברתי לשימוש בדיאודורנט ללא אלכוהול בהמצלתו. ב05.08 התחלתי את הטיפול למשך כמה ימים, וזה בהחלט עזר לי. אך אתמול שוב חזרו לי הגירודים, האם יש דרך אחרת לטפל בזה.? אודה לעזרה, נועה
כנראה את מאד רגישה לתכשירים בבית השחי, ואולי גם חסימת בלוטות הזיעה וזקיקי השיער גורמת לך לזיהום פוליקוליטיס. אם תפסיקי עם תכשירים ומשחות ותרחצי במים וסבון כל יום תוך כמה ימים לא יגרד, אבל כמובן הזיעה תגלוש חופשי. יש אפשרות למנוע הזעה בבתי שחי למשך שנה או יותר, ע'י זריקות בוטוקס לאיזור. זה פתרון נהדר שאני באופן אישי מטופלת בו וגם מטפלת באחרים.