מולוסקום לילד בן 4

דיון מתוך פורום  טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור

23/08/2009 | 08:48 | מאת: מירי

שלום, בני בן ה4 סובל ממולסקום מזה כחודשיים. רופא עור ילדים המליץ להמתין שהמחלה תעבור מעצמה עד כשנה וחצי מתחילתה. מספר שאלות: (1) האם בכל זאת יש טיפול כלשהו לא כואב/טראומטי לילדים? (2) כיצד לדווח בגן? הרי לא יכול להיות שבמידה ויקח למחלה כשנתיים "להעלם" הוא לא ילך לגן.... תודה

23/08/2009 | 16:39 | מאת: info

המחלה לא תחלוף כל כך מהר אלא תקנן בעור כ 3 שנים לפחות ותדביק בדרך עוד אחרים. יש משחות המטפלות במולוסקום באופן מדהים. באתר העור האלטרנטיבי WWW.RAMIMOR.CO.IL

מנהל פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור