שאלה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב דוקטור אני בת 35, גובהי 1.65 ומשקלי כ-45 ק"ג (מאז ומתמיד לא הצלחתי להשמין למרות שמעולם לא היו לי בעיות תזונה) הבעיה שמטרידה אותי כעת היא מחלת עור שיש לי (הרופאים שבדקו אותי לא ידעו לומר לי את שם/סוג המחלה). התופעה מתאפיינת בעיקר ביובש קיצוני ביותר בידיים העור שלי מחוספס, גבשושי ופצוע באופן חריג ביותר. בעבר טופלתי בסטרואידים (שסייעו מעט) וכעת אני מורחת ointment neriderm 0.1% אשמח לקבל את חוות דעתך
מצטערת אבל גם אני לא יודעת מה מחלת העור שלך. הרבה יותר חשוב וחמור לברר ולטפל בתזונה או במשקל, כי אני משוכנעת שיש בעיה ברקע או פיזית או נפשית. חבל ששנים רבות הזנחת את זה. בהצלחה.