הזעת יתר
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בת 43 וסובלת בשנה האחרונה מהזעת יתר. לאחרונה התחלתי שים אבקת סודה לשתיה כל בוקר וההזעה נעלמה( מתכון סבתא) האם זה בסדר?
אם זה עוזר לך אז מצוין. כדאי לך גם לשקול את הטיפול בהזרקות בוטוקס שמטפל ביעילות בהזעת יתר בבתי שחי, כפות רגליים או ידיים. אפילו שלפי מידע מקובל אמור להחזיק 6-12 חודשים, אצל המטופלים שלי מחזיק לרוב יותר משנה. תוכלי לקרוא יותר באתר drsmadar.com
לפני הבוטוקס הייתי ממליצה לך על טיפול הומאופתי טבעי ע"י טיפות "הזעון" שמעביר ביעילות את תופעת זיעת יתר. תוכלי לקבל פרטים נוספים מהחברה שממנה קניתי את התכשיר (מעבדות ביוליין) [email protected] התכשיר נקרא "הזעון" שווה לך לנסות!