צריבה ברגל
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,אני בת 22.וברוך השם בריאה. אך זה מכבר איזה 4 חודשים,יש לי בצד כף הרגל,(לא באיזור שדורכים)תחושת צריבה עמומה. שהולכת ובאה.ואתמול באמצע הלילה היה לי את אותה תחושה שוב (רק קצת יותר חזק מהפעמים הקודמות). הרגל שלי ניראית בסדר גמור. אין לי שום סימן חיצוני.(ההרגשה היא בתוך העור) אז התחלתי להיכנס קצת לסרטים,אז החלטתי ללכת לרופא,אך לבנתיים אני ממש לא רגועה.אז חשבתי לכתוב פה... זה לא תופעה של סוכרת?? מה זה יכול להיות? תודה מראש...
סיכוי גבוה שמדובר בנעל לא מתאימה, ואולי העור שלך רגיש להיותו חשוף בקיץ וצריך הגנה של גרב כמו בחורף. תנסי לעבור לנעלי התעמלות איכותיות ומרופדות. כמובן שאין להזניח ולכן כדאי לפנות לבדיקות אצל רופא אורטופד עדיף מומחה לכף רגל שישלול את כל האפשרויות האחרות.