כתם ברגל
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי בשוק כתם חום בערך מגיל 13 14 ומאז הוא גדל עד לגיל 17 בערך והיום אני בן 19 והוא בערך בגודל 5 ס"מ והיתי אצל רופאי עור וחלק אמרו שאפשר להוריד ותישאר לי צלקת גדולה ואחד הרופאים הביא לי הפנייה לבית חולים לניתוח לייזר והרופא שם אמר לי שלא בטוח שאפשר להוריד את זה ויש סיכוי שזה יחזור אחרי כמה זמן ושיכנע אותי לא להוריד את זה ושזה לא יפריע לי יותר אחרי גיל 18 ועכשיו אני בן 19 וזה מאוד מפריע לי ורציתי לדעת אם יש דרך להוריד את זה או להסתיר את זה איכשהו ... נ.ב - קוראים לזה פיגמנטציה וזה ניגרם מהורומונים או משהו כזה לא הבנתי ממש ..... אני מאוד אודה לך אם תתני לי תשובה .!!
נשמע שקיבלת ייעוץ ואתה יודע את הסיכויים והסכונים. יחד עם זה המכשור היום יותר מתקדם ובטיחותי, כך ששוה לנסות טיפול בIPL, שלא ישאיר צלקת , במקרה הגרוע לא יעזור.