בעיה מביכה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר כמה זמן שיש לי בבית השחי מעין בלוטות. הן מחוברות לעור ואי אפשר לתלוש אותן (לא שניסיתי ממש חזק, כי זה כואב ומלחיץ). חוץ מזה שהדבר מטריד כי אין לי מושג מה הוא, זה גם מפריע לגילוח - פעם אחת בטעות חתכתי אחת מהן וזה כאב כמו הגיהנום ודימם. אחרי ששמתי דיאודורנט זה כל כך כאב שרציתי למות. אני חייבת עכשיו להיזהר בגילוח ולא לפגוע בהן, ואז הגילוח לא יוצא טוב. אני מפחדת להראות את זה לרופאה כי זה מגעיל ומביך מאד.
נשמע שיש לך תגי-עור, גידולים קטנים ושפירים, וכנראה שאפשר להסיר אותן בצריבה במחט חשמלית או חיתוך רפואי.