נקודות אדומות
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי בירך נקודה עגוללה אדומה(כמו כלי דם) שגדלה עם השנים=- הראתי לרופא הוא אמר שזה משהו בשם שאני לא זוכרת אבל לא מסוכן- זה מאוד מפריע לי אסטטית- ובנוסף אני רואה התחלה של עוד כמה כאלה בכמה אזורים בגוף:כתפיים,בטן , ואני מפחדת שגם הן תגדלנה ותהפוכנה לגדולות כמו זאת בירך. 2 שאלות: האם אפשר להסיר את הגדולה בירך ובאיזה אופן? איך אפשר למנוע התפשטות שלעוד?(אם אפשר בכלל?) יש לציין שלאבא שלי יש מלא כאלה על החזה ודי גדולות. וזה ממש לא אסטטי תודה על תשובתך
התיאור מתאים להמאנגיומות (סניל) שמתפתחות באנשים רבים עם הגיל. אי אפשר למנוע אבל אפשר לצרוב אותן במחט חשמלית אצל רופא.
תודה רבה על תשובה צריבה נעשית אצל רופא עור או כרורג פלסי? האם זה יכול להשאיר סימנים(צלקות) תודה