שאלה דחופה!!!
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי שאלה שמעניינת אותי כי יש לי הרגשה שזה שכיח ולא רק אצלי. כל פעם שאני עושה ספורט- לא בהכרח מאוד מאומץ, גם הליכה רגלית קלה, אבל מחוץ לבית- או בסביבה בחוץ ולא במקום סגור כמו בית/ מכון כושר ולא משנה אם אני לובשת ארוך או קצר, אני מתחילה להתגרד בצורה מטורפת בגוף, בעיקר ברגליים יריכיים מותניים ובטן ובכלל רוב הגוף. אני מדברת על ממש תחושה של גירוד מטריד וכל העור באיזורים אלה מאדים לבד, נהייה מאוד אדום ושורף (מגרד). חשבתי שאולי זה אלרגיה שקשורה לאוויר עם זיעה. למרות שכפי שכתבתי זה קורה לי לפעמים גם בהליכות לא מאמצות רגילות. מספיק מאמץ קל של הליכה בחוץ כדי לעורר את הגרדת.(וזה קרה לי באזורים שונים- כלומר לא רק ליד הבית). וכפי שציינתי זה לא תלוי בביגוד, ולא קורה במקומות סגורים. האם התופעה נפוצה? איך מטפלים בה? תודה!
הבעיה שאת מתארת יכולה להתאים לאורטיקריה (גרדת עם נפיחות) ממגע. יש אנשים שאפילו גירוד העור גורם להם לשינויים. אני לא מטפלת באופן אישי בבעיה זו, אבל תוכלי לפנות לרופא עור לברר.