אקזמה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתח בת 19 חודשים. ינקה עד גיל 16 חודשים (באופן אינאנסיבי). לאחרונה (לאחר רדמדמת אביבית) החלה לה אקזמה (ביחוד מאחורי הרגליים והידיים). לקחתח אותה לרופא ילדים שהמליץ על שמן אמבט וקרם לחות. לאחר שבוע האזור מלא גלדים. קבעתי פגישה עם רופא עור (לצערי רק לעוד שבועיים). האם ההחמרה היא לשם החלמה, או שהמצב מדרדר? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לא ראיתי אותה ולא יודעת על איזה שלב מדובר. אם היא לא מגרדת וסובלת אפשר להמשיך עם אותו טיפול ולראות את הרופא עוד שבועיים.
יש מישחה מתירכובת הומאופטית לטיפול באקזמה יעיל מאוד אשמח להמליץ [email protected]