סבוריאה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני סובל מסבוריאה קלה מאוד, כלומר ישנם התלקחויות אקראיות מקומיות בעיקר בקו השיער באיזור העורף. במקרה הצורך אני משתמש בטופיסלן שמאוד יעילה. לאחרונה המליצו לי על Sebodiane DS של חברת noreva. מה שבעיקר מעניין אותי זה שבניגוד לטופיסלן אין בה סטרואידים. האם מישהו מכיר את המשחה הזו? האם היא יעילה? אשמח אם גם מי מהחברים בפורום שמכיר יוכל לענות. המשך שבוע נעים.
סבודיאן היא משחה מעולה למי שסובל מסבוריאה או מרוזציאה שמשולבת עם סבוריאה. כדאי לנסות, בוודאות לא יכול להזיק, בימים שלאחר מריחת המשחה יכולה להופיע אדמומיות קלה שחולפת בתוך 1 יום אבל גם זה נפסק לאחר מספר שבועות כאשר הפנים מתרגלות למשחה. כדאי לנסות.