יבלות
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , לפני כשנה התגלו אצלי על הידיים יבלות אשר הוסרו ע"י חנקן נוזלי אצל הרופא כצפוי זה נשר לאחר מס' ימים אך חזר בשנית ואף התפשט למקומות חדשים הפעם הלכתי לרופא מומחה אחר גם הוא צרב אותן ובנוסף טען שאין שום תרופה להסרת היבלות מהפנים.... שוב היבלות נשרו והפעם הם חזרו בגודל ענקי בקוטר של גרגר אפונה.... מה לעשות ? איזה טיפול אפשר לנסות? מה ניתן לעשות עם היבלות שהתפשטו על הפנים??????? אודה אם מישהו יוכל לעזור לי
לקריאה נוספת והעמקה
כנראה אלו יבלות וירליות וטיפול פוטודינמי יכול לעזור לך. תוכלי לבוא לבדיקה ללא תשלום למרפאה באסף הרופא 08-9779981