קליפה בקרקפת
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר שרייבר, מזה שנים שאני סובלת מקליפה לבנה באיזור האחורי של הקרקפת. אפשר לקלף אותה לחתיכות קליפה קטנותושוב זה צומח מחדש. מידי פעםקיבלתי מרופא משחות שונותשלא הועילו. לאחרונה קיבלתי תכשיר בשם דיפרוסאליק שתוך שבוע העלי את הקליפה, אך לאחר שבועיים הכל חזר... (ההוראה היא להשתמש שבוע בלבד). האם יש מקום לנסות שוב את השימוש בתכשיר לפרק זמן ממושך יותר? האם יש טיפול אחר? תודה, יעל
אי אפשר למצוא לך פיתרון דרך האינטרנט. תצטרכי לחזור לרופא העור שרשם דיפרוסאליק ולהעלות את הבעיה כי קימים מספר תרופות לכל מחלה.