חומצות
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלתי מקוסמטיקאית חומצות אזלאית (20%) ולקטית 10% לשימוש יומיומי (אפילו בוקר וערב) לשיפור העור לפיגמנטציה ולחיזוקו. לאחר מכן נתקלתי במאמר שטען שממש לא מומלץ להתשמש בחומצות כי עלול להגרם יותר נזק מתועלת כגון הדקקות של העור וגםהאפקטיביות שלהן היא מועטה - המאמר טען שאם לעשות משהו אז עדיף פילינג אצל רופא בצורה מסודרת ולא לסכן את העור עם חומצות שהתועלת שלהן בספק וגורמות לנזק. האם זה נכון האם להמנע מהחומצות שו שאפשר להשתמש ולא צריך לחשוש - אם אפשר מה התדירות המומלצת כך שלא יגרם נזק?
אין כל מניעה להשתמש בתכשיר שכתבת, אלא אם יש לך גירוי כתוצאה מהשימוש. לא כדאי להשתמש לאורך זמן אלא כ- 3 חודשים ואח"כ הפסקה כשנה.