עזרה ...
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שלושה חודשים צמחה לי על הרגל כמו פטרייה הלכתי לבדוק רופא עור אמר לי שזו פטריה נתן לי טיפול במשחת לימיסיל , אחרי יומיים צמחה לי עוד אחת על הרגל, לאחר חודש ראיתי שזה רק מחמיר, הלכתי לרופאת המשפחה שביקשה שאעשה בדיקת דם, הבדיקות סהכ תקינות חוץ מזה שהכדוריות דם הלבנות טיפה מעל הממוצע , משהו שכבר שנה אני מתמודדת איתו ולא הצלחתי להבין עוד במה הגוף שלי נלחם , שינו לי את המשחה למשחת דרמובט קרם, שגם היא לא עוזרת , מה עליי לעשות ?
כדאי לעשות משטח לפטריות בקופת-חולים. זו בדיקה בשביל לודא שבאמת מדובר בפטריות. דרמובט אינו תרופה לפטריות! כאשר משחה לפטרת כגון למיסיל אינה עוזרת, קימת גם אפשרות לכדורים בבליעה, אבל ראשית צריך בדיקה כנ"ל.