epidermolysis bullosa
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לבת שלי בת שנתיים יש את מחלת העור epidermolysis bullosa אני לא יודעת איך זה נקרא בעברית. אצלנו - במשפחה של בעלי ואצל הבת שלי בת -2 זה גנטי ועובר בין הדורות וגם בצורה הקלילה כך זה נאמר לנו - רק יבלות שתוכנן מים מזוקקים, לרוב הם יוצאות בכפות רגליים ובמקומות שבהם יש שיפשוף על הגוף - או מחום. אני אישית נתקלתי בזה פעם ראשונה ,הנושא הוסבר לי ע"י המשפחה של בעלי שזה לכולם אצלהם ושאין לזה תרופא. האם זה נכון שאין מה לעשות וכל פעם שהיא אוכלת יותר מידי יהיו יבלות וכאבים או שיש משהו? תודה רבה מראש
אתר זה לא עוסק בכל מחלות העור אלא מתמקד באילו המטופלות בטיפולים פוטודינמיים. מומלץ שתפני לאתר עור כללי.
יש שני מרכזים בארץ שמטפלים. איכילוב ורמבם. יש היום נסיון טוב עם חבישות מתקדמות לטיפול. באיכילוב יש כבר נסיון טוב. בהצלחה ובבריאות טובה