שאלה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי בת 7.5 כיום. לפני כמעט שנתיים נפלה. 10 תפרים מעל הגבה הימנית בתה"ש ע"י פלסטיקאי. שימוש בקלו קוט עד היום ז"א עוד מעט שנתיים. רופא עור נתן לנו את המשחה רטויט על מנת למרוח על המקום כדי להביא למצב שלא ייראה...בע"ה, מקווה. אז בוקר קלו קוט עם הגנה ולילה רטויט. העניין הוא שאני לא רואה שהרטויט עושה שום קילוף באזור הצלקת.? הרופא אמר פעם אחת שהעור כבר התרגל למשחה ולכן זה קורה, אבל למעשה כך זה היה מההתחלה. לא ראיתי שום התקלפות באזור. האם זה עדיין פועל על הצלקת או לא? מה עושים? משתמשת כבר חודשיים נדמה לי...תודה רבה
קרמים לטשטוש צלקות עוזרים מעט אבל לאחר מספר חודשים של שימוש מיצית את הענין. אז קלוקוט כדאי להפסיק-חבל על הכסף והזמן, ורטאביט אפשר להמשיך עוד חודשים ספורים- מקסימום יעזור...