פריחה פטרייתית
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וערב טוב, לביתי בת ה 4 יש מעין פריחה שנראית כמו פטריה בירכיים העליונות, ממש מתחת לישבן ב 2 הרגליים. בתחילה העור היה קצת מחוספס ואדום( כמו בפריחה שקורית בגלל החום וההזעה) אך זה כאמור נהיה ממש כמו פטריות כאלה. זה בא והולך אבל לא נעלם. האמת שטרם התייעצתי עם רופא כי זה כל הזמן נעלם וחשבתי שזאת סתם פריחה. זה כבר ככה חודש וחצי...בבוקר כמעט נעלם ובלילה שוב חוזר. אני מטפלת לה מקומית עם משחת בטאקוטן וקבעתי תור לרופא עור לעוד 5 ימים. ידוע שבגן שלה יש תולעים בארגז החול, לא קיבלה טיפול מניעתי של ורמוקס. האם יכול להיות קשור? מה זה יכול להיות..זה לא כואב לה ולא מפריע לה כלל. אודה מאוד להתיחסותך. תודה
התיאור אינו מתאים לתולעים. אי אפשר לאבחן בלי בדיקה. מומלץ להפסיק משחה בטאקורטן ולפנות לרופא.